Mirzovalixgdan
MERCI BEAUCOUP!
Napomena 1 : Stanite uspravno na papir, označite točke najduži prednjeg čarapa i peta, dužina dva boda je jednaka dužini stopala.
Napomena 2: Dužina lijevom nogom i desnom nogom može se malo razlikovati, molim vas izmjerite onaj koji više.
Napomena 3: Ako imate debele, široke stopala, odaberite veću veličinu.
Prijateljski podsjetnik:
1. Podešavanje može varirati u zavisnosti od dizajna, materijala i proizvođača.
2. Nove cipele mogu malo miris i nestati nakon prozračivanja.
3. Zbog drugog zaslona i kut snimanja slike u boji se malo razlikuje od boje stvarnog objekta. U zavisnosti od stvarnog proizvoda
Razlika u boji može biti uzrokovan različitim monitorima, rasvjetom i drugim čimbenicima.Molimo za razumijevanje.
OBAVIJEST
Obično red dolazi bez kutije za cipele, samo s par cipela.Ali ako vam je potrebna kutija, molimo vas, kontaktirajte nas, kako bi se povećati cijenu.Kutija za cipele košta 5 dolara.
Plaćanje
Sada možete izvršiti plaćanje putem Visa, MasterCard, Western Union, Qiwi i bankovni transfer.
Otpremna
1. Način isporuke; Kina-Pošte registrirane zračnom poštom, ePacket, DHL, EMS
2. Rok isporuke
a. DHL obično traje 3-5 radnih dana (ne uključujući praznike i neradne dane). \
b. EMS obično traje 6-10 radnih dana (ne uključujući praznike i vikendom)
c. ePacket obično traje oko 10-15 radnih dana (ne uključujući praznike i vikendom)
d.
Kina-pošte registrirane zračnom Poštom
1) 7-15 radnih dana u Aziju
2) 10-30 radnih dana u Zapadnoj Europi, Oceaniju i Bliski Istok
3) 30-45 radnih dana, u Južnu Ameriku i Afriku
Povratak i povrat
1. Ako imate bilo kakvih problema s narudžbom, molim vas, prvo se obratite našoj korisničkoj službi.Mi ćemo se potruditi da vam pomogne.
2. Svi proizvodi moraju biti vraćeni u prvobitno stanje, u suprotnom mi откажем u povratku.
3. Kupac je odgovoran za sve troškove nastale u postupku za povrat robe.
Naši
1. Ako ste zadovoljni narudžbom, molimo vas da ostavite nam sve 5 zvjezdica, uključujući i robu, kao što je opisano, veza i brzina isporuke.
2. Ako mislite da možemo bolje, molim vas, prvo se obratite našoj korisničkoj službi.Mi ćemo vam dati zadovoljavajući odgovor.
MERCI BEAUCOUP!